1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1451823

Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Finns inte någon möjlighet att undvika kvalserien med detta mjuka lätta lag där ingen kan vågar spela fysisk hockey. Utan 3-5 bra värvningar är det rakt ner i allsvenskan tyvärr. Dessutom en tränare som fröken T Johansson och mormor C ericksson avgudar säger allt om klubbens mål ALLSVENSKAN NÄSTA och billiga resor till troja malmö oskars rögle tingsryd mfl publik dragande lag. Finns bara ett ALL IN töm handväskan Johansson det får kosta nu när tok linkan lurade av dig alla pengar på ingenting.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Modano:Johanssons och Erikssons skuggor kommer vila tungt över det allsvenska Timrå, även fast de pep iväg i rättan tid innan skeppet förliste.

Sv: Apropå nånting...
Modano: Ja tyvärr har du helt rätt

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.