1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614836 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1452195

Sv: AVGÅ PERRA!
superfalle: Jokela köper jag, men hur bra var inte Hirchovits säg de sista 10 matcherna han var i klubben?? Tyckte han i flertalet matcher var lagets klart bästa!! Har i minnet en match jag såg i samma veva jag var hos flickvännen i Karlstad. FBK-TIK för mig det sluta 2-4. Matchens gigant var just Kim. Hans straffar var dessutom magiska. Han är välkommen tillbaka 7 dagar i veckan.

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: AVGÅ PERRA!
fredriko74: Ja . De va väl dom sista 10 han var skaplig i . En säsong är lite mer än 10 matcher . Han var värvad som förstacenter . Dvs lagets ledande spelare . Tycker du att han uppfyllde dom kriterierna så måste jag än en gång förundras hur olika vi människor kan se på samma sak . . Jag såg 55 matcher ska väl sägas . Tyvärr

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.