1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614830 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1452218

Sv: AVGÅ PERRA!
Kerstin_k: Har för mig att jag läste i någon blaska inför seriestart att Perra snackade om att hockeykris inte kunde jämföras med "riktiga" kriser som han stötte på som brandman.

Om Perra då vill leka mysfarbror och "leka" ishockey utan glöd och passion, då borde han kunna leka detta på någon månskensrink långt borta, och återgå till ett välavlönat brandchefsjobb med "riktiga" kriser utan att belasta Timrå IK.

Svarskommentarer

Sv: AVGÅ PERRA!
Nu sitter Perra där själv och myser medans spelare och supportrar vill att han avgår. Kan inte Perra göra slut på vårt lidandet. Brinner han för klubben så lämnar han klubben omedelbart utan att kräva någon slags kompensation från en klubb som redan har det knapert. Och klubbledningen, vakna nu!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.