1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614839 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1452247

Sv: AVGÅ PERRA!
Ett kortare instick i diskussionen.

Om jag förstod det rätt på Nubben i intervjun i P4 så finns det inga planer på att byta tränare änsålänge, utan att det är spelarnas eget fel och att det är de som ska höja sig?

Vafan Nubben!? Har du umgåtts med Linkan under julhelgen? Ett klassiskt jävla Linkan svar!

Ser han inte att missnöjet bland spelarna är just pga att fågelholken som står i båset mer liknar en efterbliven scream mask än att coacha laget?

Svarskommentarer

Sv: AVGÅ PERRA!
Kostiainen: Tja, vad ska han säga. "-Jo vi letar ny tränare men vi har ingen het kandidat ännu. Det ruttna päronet Perra kör på tills vi hittar en ersättare, som vi hoppas blir snart såklart. Fram till dess kommer Perra ge allt för klubben!"

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.