Som rubriken säger. Nu är det nog, fast jag tänker inte propagera för Challe av den enkla anledningen att mannen som spelar med störst hjärta förmodligen kommer att brisera i hjärnan då.
Nu har inte jag hört vare sig Nubbens eller Granaths uttalande i lokalradion men fanns det inget mellan raderna där som sa att nåt?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Som rubriken säger. Nu är det nog, fast jag tänker inte propagera för Challe av den enkla anledningen att mannen som spelar med störst hjärta förmodligen kommer att brisera i hjärnan då.
Nu har inte jag hört vare sig Nubbens eller Granaths uttalande i lokalradion men fanns det inget mellan raderna där som sa att nåt?