1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614835 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1452300

Sv: AVGÅ PERRA!
Nisse: Ingen aning var han befinner sig. Men hade han haft mina nerver (som hänger en bra bit utanpå skjortan) så hade han nog suttit strax nedanför systemet i timrå, smuttandes på en byxvarm...

Med det sagt, jag avundas honom inte. Samtidigt är det han som basar än så länge.

Svarskommentarer

Sv: AVGÅ PERRA!
ÖstrandsNisse:Han står än så länge på lönelistan hos Timrå Ik och då skall han agera som den klubbdirektör han fortfarande är och inte som någon ny variant av hemliga byrån. Samtidigt kan man ju undra om Linkans kraftfulla avvaktande inte var ett utslag av denna handlingsförlamande ledning/styrelse. OBS. jag är inget faan av Linkan, men det kan inte ha varit lätt att jobba under dessa herrar. Sedan kan jag tro att beslutet om Perra tas under dagen, men offentliggörs inte förrän efter morgondagsmatchen, under eller direkt efter nyårshelgen. Det torde jobbas febrilt i kulisserna just nu.

Sv: AVGÅ PERRA!

ÖstrandsNisse: Jag tror att han är död.

Men lik nån konspiratorisk diktatorstat så vill man få massorna att tro att han lever.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.