1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614835 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1452321

Sv: AVGÅ PERRA!

Timrå Icon: Ja, men frågan är h u r bajsigt, om man tar bort de bruna nyanser som våra tränare målat med.

Sedan tror jag inte att det är särskilt kul att bygga lag åt/med Perraz. Oavsett om man heter Linkan eller Nubben.


Svarskommentarer

Sv: AVGÅ PERRA!

Bragd-Birger: Ja det får vi aldrig veta.

Förresten; Finns det någon regel för hur man får matcha laget mellan es-matcherna? Det skulle vara kul att mörka en match för Perra och Clabbe och låta laget möta ett lag i exempelvis Finland med några andra vid rodret. Så man får se effekten liksom. Gärna några träningar innan också.....


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.