lincoln: Törs man hoppas på att LHC följer med oss ner i kvalserien?
AIK,MODO och Växjö kommer vi inte att ha en chans emot. För att inte tala om Örebro.
Hörde att Molla inte hade sett ett sämre tränat lag när han tog över efter Peo Larsson.
Nu borde dom i alla fall orka spela 10 kvalmatcher utan att gå på knäna, och kan den nya tränaren som måste komma gjuta nytt mod i den sargade truppen är det en 50/50 chans att vi överlever.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
lincoln:
Törs man hoppas på att LHC följer med oss ner i kvalserien?
AIK,MODO och Växjö kommer vi inte att ha en chans emot. För att inte tala om Örebro.
Hörde att Molla inte hade sett ett sämre tränat lag när han tog över efter Peo Larsson.
Nu borde dom i alla fall orka spela 10 kvalmatcher utan att gå på knäna, och kan den nya tränaren som måste komma gjuta nytt mod i den sargade truppen är det en 50/50 chans att vi överlever.