Hahl Bundy: Det jag är lite bitter över är att värvarpengarna alla supportrar samlade ihop gick till klantarslet Molinder och inte till tågbiljetter till Perra och Clabbe
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hahl Bundy: Det jag är lite bitter över är att värvarpengarna alla supportrar samlade ihop gick till klantarslet Molinder och inte till tågbiljetter till Perra och Clabbe
Men Molinder kan ju bli bättre vad det lider
Redigerad kommentar