1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1452373

Sv: AVGÅ PERRA!

JimmyH: Du har rätt i det stora hela. Jag borde ha skrivit VI...... men jag tycker att det tog bättre med "Ni" :)


Svarskommentarer

Sv: AVGÅ PERRA!

Hahl Bundy: Har också mailat styrelsen (Christer) i början nov, men har ännu inte fått något svar. 

Ville allmänt ha lite svar på mina raka-konkreta frågor om saker och ting, och hur man ser på situtationer i nutid (nov) och hur man ser i framtiden, utvecklingsmöjligheter mm. Om man i nutid är trygg med lagbygget som jag (då) men även nu anser vara modell XL budget variant. 

Kort och gott var jag väldig saklig och hade en del synpunkter samt ideer vad jag tror skulle göra nytta för TIK i framtiden. 

Men svar på detta får man då allt se sig i stjärnorna efter. 


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.