ÖstrandsNisse: Tja, det är som vanligt facit som kommer att sätta betyg på dom åtgärder som gjorts (och kommer att göras framöver).
Jag var för the Linkan-way i denna fråga framför Nubbens. Men det betyder inte att den tidigare skulle ha varit bättre, eller att den senare kommer att misslyckas. Vi har inget annat val än att vänta och se. Jag befarar dock att Perra kommer sitta kvar onödigt länge p g a prestige.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
ÖstrandsNisse: Tja, det är som vanligt facit som kommer att sätta betyg på dom åtgärder som gjorts (och kommer att göras framöver).
Jag var för the Linkan-way i denna fråga framför Nubbens. Men det betyder inte att den tidigare skulle ha varit bättre, eller att den senare kommer att misslyckas. Vi har inget annat val än att vänta och se. Jag befarar dock att Perra kommer sitta kvar onödigt länge p g a prestige.