+ 2
-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Apropå nånting... (188098)
- Silly Season 2026-27 (5014)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Per HApps: En sak man inte bör glömma i allt det som hände för ett par år sedan är Nubben-historien. Han var spindeln i nätet i den långsiktiga plan man hade för att flytta fram klubbens position. När han bröt kontraktet och drog till Frölunda föll allt som ett korthus.
Nej, jag vill inte go Arslet on his ass eller hänga ut honom som Judas, men det är uppenbart att det var ett gigantiskt dråpslag mot föreningen. TJ, CE och alla dom andra var bevisligen inte kompetenta nog att fullfölja själva eller ens rekrytera den kompetens man behövde.
Förhoppningsvis kommer Timrå överleva den kris man befinner sig i. Den nya organisation man bygger måste vara ljusår bättre än den förra. Samsyn, tydlig målbild, delat ansvar. Inga envåldshärskare eller oersättliga nyckelfigurer.