Per HApps: Ja hur man kunde värva Stefan Lindqvist till SC är för mig en gåta. Men att en organisation är så sårbar att det hänger på en enda person som det gjorde i Nubben-fallet är ju i sig tragiskt
Timrå Icon:Den som höll i rekryteringen av sportchef Linkan var ingen mindre än vår högt hållne klubbdirektör. De två som nu hållit i rekryteringen av vår nye klubbdirektör är inga mindre än ordförande och nuvarande klubbdirektör. Känner Du kalla kårar efter ryggraden ? Det skall dock sägas att Lars N. verkar vara en trevlig person, besittande socialt beteende och jag önskar honom verkligen all lycka om han skall få ordning på denna härdsmälta.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.