1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614829 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1452622

Sv: AVGÅ PERRA!
Olle: Välkommen tillbaka. En högst personlig reflektion. Vinner inte Timrå i kväll och spelar lika håglöst som mot DIF är det "the final count down" vi ser av Perra och Claes. 

Svarskommentarer

Sv: AVGÅ PERRA!

Nisse: Tackar! Jo men i hur många matcher har vi inte sagt det? "Den här gången MÅSTE perra få sparken!" Jag är väldigt nyfiken på hur den här frågan har hanterats internt för ingen jag pratat med, någonstans oavsett kunnande, kan förstå hur Perra kan fortsätta vara tyngden som drar oss ner i mörkret.

Eller så håller man helt enkelt på beslutet? Att man accepterat kvalserien och väntar med att sparka perra tills det återstår 3-4 omgångar och därefter förväntar sig någon slags effekt som ska vara över kvalserien också.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.