Olle: Får lite vibbar av Sundsvall Hockey här när de gjorde sig av med Djoos, efter den sparken så agerar de som ett nytt lag på isen, dessutom utan nya spelare.
Timrå trummar på i samma hjulspår med i stort sett en nyförvärvad femma, kan man inte ana att något är fel på spelsystemet då?
Fimpa Perra/Clabbe (lär vara en ganska billig lösning så här sent på säsongen), in med nya tränare, ta tillbaka Pikken och ge honom plats/förtroende i laget. In med en back och en forward på det.
Bengt-Åke, Ante, Boork, Samuelsson eller Lückner, vem än som kan tänkas så behövs det nya röster i båset.
Torsk ikväll och jag tror duon har gjort sitt i Timrå, själv har jag bestämt mig för att åka ut och stötta laget trots allt.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Olle: Får lite vibbar av Sundsvall Hockey här när de gjorde sig av med Djoos, efter den sparken så agerar de som ett nytt lag på isen, dessutom utan nya spelare.
Timrå trummar på i samma hjulspår med i stort sett en nyförvärvad femma, kan man inte ana att något är fel på spelsystemet då?
Fimpa Perra/Clabbe (lär vara en ganska billig lösning så här sent på säsongen), in med nya tränare, ta tillbaka Pikken och ge honom plats/förtroende i laget. In med en back och en forward på det.
Bengt-Åke, Ante, Boork, Samuelsson eller Lückner, vem än som kan tänkas så behövs det nya röster i båset.
Torsk ikväll och jag tror duon har gjort sitt i Timrå, själv har jag bestämt mig för att åka ut och stötta laget trots allt.