1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614829 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1452646

Sv: AVGÅ PERRA!
Ambroo: Där håller jag med, det finns ingen som känns klockren till Timrå. Tror Du inte Nubben kan få Challe och Jonte att lägga allt åt sidan i fyra månader. Sen är jag övertygad om att Challe drar till Dif.

Svarskommentarer

Sv: AVGÅ PERRA!

Nisse: Vad gör en sån som Molla idag? Nu tittar jag extremt i backspegeln, men det gav ju resultat då åtminstone.

Edit: Inte nåt vad det verkar:

Redigerad kommentar


Sv: AVGÅ PERRA!
Nisse: Jonte är en tjurig jävel, eller han var åtminstone det, och Challe är ju inte heller han den som är glad i hågen när han sätter den sidan till. Men för en klubbs överlevnad så bör väl kanske även dessa kunna lägga prestigen åt sidan... Det råder ingen tvekan om att jag gillar Challe för den vinnarmentalitet som han besitter.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.