Hahl Bundy: Jag tippar Timråvinst ikväll. Tyvärr hinner jag inte hem för att kunna spela på det. :(
Inlägg: 1452662
Svarskommentarer
Sv: AVGÅ PERRA!
Wayne Gresky: Är som upplagt för både Timrå- och Modovinst ikväll.
Bara att gardera resten på Powerplay så är man i hamn....
Bara att gardera resten på Powerplay så är man i hamn....