1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614836 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1452875

Sv: AVGÅ PERRA!
Är det ingen annan människa, fler än mig, som ser var problemet sitter? Grabbarna på isen har ingen ledare som säger till dem hur de ska spela, hur de ska göra, hur man ska vinna matchen. I ärlighetens namn, vem hade trott på annan utgång ikväll?
Så länge Per-Erik är kvar, så länge kommer detta att fortsätta. Finns absolut inget som förändrar det här laget så länge Johnsson är kvar.

Jag hatar verkligen styrelsen som, med en dåres envishet, påstår att det här laget ska nå slutspel. Idioter är vad ni är. Nubben också. Men så här går det när man inte är noggrann i sina arbetsuppgifter.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.