1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614826 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1453002

Sv: AVGÅ PERRA!

Jag lider med er men se till och ryck upp er nu vi ska ju spela utomhusmatch nästa säsong! Ni fixar detta


Svarskommentarer

Sv: AVGÅ PERRA!
Måste vara den tränare med den värsta hemmastatiatiken ever under sin tid i Timrå. Att de lät det gå så långt är ta mig fan oförlåtligt och i princip oreperabelt nu. Hur fan resonerade de i ledningen med denna katastroftränare med denna taskiga coachning. Inget har ju funkat, BP o PP under denna tid. Sen kan de ta med sig målvaktstränaren, som scoutat Riddarn, och dessutom inte lyckats med någon målvakt, Backlund var ju ojämn under sina år i Timrå, man visste aldrig vad man fick av honom och Lindbäck hann han inte förstöra. Nu starta vi om.........

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.