1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1453264

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
hubbenorlen: Har perra någon licens :p tror han skolkade från kursen taktik och spelgrunder:)

Svarskommentarer

Sv: Perra avgick, vad händer nu?
putte_patte87: Hehe..förmodligen. Jag betvivlar inte att Perra är bra på gruppdynamik och sånt, men har är ju fullständigt värdelös på taktik. Att vi förlorar samtliga matcher mot Modo på exakt samma sätt är riktigt jävla uselt. En bra tränare hittar ett motvapen genom att studera och analysera motståndaren.
Och hur många gånger lyckades han ändra matchbilden? Hur många gånger lyckades vi vända en match?

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer