Nybbe: Man vet ju vart man kan prata med han om attityden iaf, är ju bara att gå på Oscar en fredag eller lördagkväll.
Inlägg: 1453610
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Henrik Stridhs spelarstatistik ser ju ganska skum ut. Var han skadad eller är det bara tokfel? Nog vill jag minnas att jag sett honom på isen med Timrå?