Ska bli riktigt kul o se Sveriges bästa junior Max Friberg vad han kan uträtta när kan kommer hem till Timrå, hoppas han är fortsatt laddad och får mycket istid, han ska definitivt in i någon av de två första forwardsparen. Tror även Boyce har fått sig en kick av detta äventyr och kan vara med och bidra ännu mer här hemma än tidigare.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Ska bli riktigt kul o se Sveriges bästa junior Max Friberg vad han kan uträtta när kan kommer hem till Timrå, hoppas han är fortsatt laddad och får mycket istid, han ska definitivt in i någon av de två första forwardsparen. Tror även Boyce har fått sig en kick av detta äventyr och kan vara med och bidra ännu mer här hemma än tidigare.