haggen: Winter classics skulle ju visas på 10an först men sen när matchen vart flyttad pga vädret så vart det bara på viasat hockey istället som man så klart inte har...
SÅ är det någon som vet om man kan se den på nätet någonstans?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
haggen: Winter classics skulle ju visas på 10an först men sen när matchen vart flyttad pga vädret så vart det bara på viasat hockey istället som man så klart inte har...
SÅ är det någon som vet om man kan se den på nätet någonstans?