1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1453753

Sv: Apropå nånting...

mikenomad: Stor risk att det är tom peng pung, förste centern, förste backen, vi ska inte hugga på första bäste...blabla...bara inse att de pengar som finns kvar är de knappa 600 000:- som är ihopvärvade.

Jag tycker det är helt klart är läge för Henrik Z och kanske även Fredrik M att göra rejält avtryck i klubben och satsa några kronor i detta prekära läge.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
haggen: Tja...det är ju inte bara att skänka hur som helst. Först och främst ska det ju vara till nåt man verkligen brinner för om det handlar om betydande summor. I Z:as fall sså kanske TIK hamnar i den kategorin men i Comas vettefan...Han har väl bara gjort en säsong, lockouten, i "riktiga" TIK. Sen vvill man väl veta att pengarna verkligen gör nån nytta, går till det de skall. Och det skulle inte jag känna mig så säker på om jag skänkte en större summa till TIK....

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer