1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1453755

Sv: Apropå nånting...
haggen: Tja...det är ju inte bara att skänka hur som helst. Först och främst ska det ju vara till nåt man verkligen brinner för om det handlar om betydande summor. I Z:as fall sså kanske TIK hamnar i den kategorin men i Comas vettefan...Han har väl bara gjort en säsong, lockouten, i "riktiga" TIK. Sen vvill man väl veta att pengarna verkligen gör nån nytta, går till det de skall. Och det skulle inte jag känna mig så säker på om jag skänkte en större summa till TIK....

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Äääh jag håller med Haggen :-). De där grabbarna har ju hur mycket deg som helst! Det är ju bara att öronmärka pengarna till Nagy osv hehe

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer