+ 1
Inlägg: 1453757
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Berglund: Nagy var bara ett exempel. Men om vi gör en lite haltande jämförelse med Foppa så har han aldrig tvekat att bidra till MoDo eller Ö-vik på de sätt han kunnat.
Till och med rent akut och spelande.
Nu kan ju inte exempelvis Z hjälpa oss genom att spela med oss men bidra på annat sätt akut har han nog inget mot.
Fast det kan han ju redan gjort i och för sig.....
Till och med rent akut och spelande.
Nu kan ju inte exempelvis Z hjälpa oss genom att spela med oss men bidra på annat sätt akut har han nog inget mot.
Fast det kan han ju redan gjort i och för sig.....
Redigerad kommentar