Näe, vad säger ni kära tikare.. borde vi inte stämma träff och sätta oss ner och försöka lösa det där palmemordet en gång för alla, över några pilsner måhända? Lyckas vi lösa det har vi 50 sköna miljoner som kan gå till värvningar. Kom igen nu!
Timrå Icon: Har svårt att tro att det skulle få honom att skänka. Det kanske kostar 1 miljon bara för att Nagy ska lira med oss dom sista 3 månaderna. Känns mer troligt att han kan tänka sig lägga in några miljoner i juniorverksamheten. Vilket iofs inte hjälper oss just nu men skulle vara väldigt bra ändå.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer