Inlägg: 1454480
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
Bad_Brett: potentialen finns där, det är bl.a. därför det svider så att se vuxna män lira som om de började lira hockey förra veckan i vissa stunder.
Per HApps:
Jag måste ändå säga att jag gillar Hallin, Röymark och Motin. Det känns som att det finns potential i det här laget om de bara skulle få igång ett fungerande spelsystem.