Inlägg: 1454588
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
RTS: Instämmer!! 5-6 Spelare detta laget måste väck om man ska kunna vara med och kriga sig tillbaka i ES via kvalserien.
Så djävla dåliga och handlingsförlamade flertal spelare ser ut även ikväll.
Redigerad kommentar
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
Vi måste få med oss ett lag som vi kan slå ner till KS. Modo/växjö/AIK = nej tack.
haggen: De behövs tyvärr en femma av klass + Junisarna för att rädda denna förening.
Men som sagt, vad hjälps det att vara törstig om man inte har råda att gå på boa.