Vi måste få med oss ett lag som vi kan slå ner till KS. Modo/växjö/AIK = nej tack.
Inlägg: 1454591
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
Super-murley gjorde ju mål iaf , vilken poängkung , gjorde han inte mål mot FBK också , han ska ju rädda oss
inte alls ironisk ... ? =)