Kattgubben:helst växjö . absolut inte modo .
Inlägg: 1454597
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
superfalle:Synd att Linköping förmodligen kommer lyfta som en heliumballong fr.o.m nu. De hade vi ju haft en sportslig mot iaf. Världen är galen....