1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614775 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1455311

Sv: Timrå IK - HV 71 2012-01-07

Johnny B Goode:

Fy helvete vilka goa supportrar Ni är på den sidan.

Jag tycker att dom spelar som måsar ikväll och har gjort så en längre tid, men jag håller åtminstone en del för miog själv.

Nu är Nubben tillbaka, spelet går knackigt och, vips så är det Nubbens fel.

Ska ni inte börja klaga på Ante också för att han inte vunnit nåt ännu, mede det lag som Linkan och Perra köpte in i höstas.

SKÄRPNING FÖR HELVETE, ställ upp och jobba för laget om allt så jävla fel, så blir allt bättre eller?

Jag skäms för Er skull att vara Timrå supporter när Ni skriver som Ni gör.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.