Laken: Så sant, men till det kommer nog en fördyrad spelartrupp(mot vad man tänkt sig) iom att det borde behövas ytterligare värvningar. Så kvalserien till trots så tror jag inte det är någon vinstaffär o dessutom finns det risk för hjärtattack på oss supportrar.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Laken: Så sant, men till det kommer nog en fördyrad spelartrupp(mot vad man tänkt sig) iom att det borde behövas ytterligare värvningar. Så kvalserien till trots så tror jag inte det är någon vinstaffär o dessutom finns det risk för hjärtattack på oss supportrar.