Inlägg: 1455880
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Bad_Brett: Håller med. Men det är i alla bättre än att bli rövsvåger med alla i Ö-vik.
+ 3
Smokey:
Frågan är vem som vill träna Timrå. Lönen lär knappast bli speciellt hög och spelarmaterialet är ju inte speciellt upphetsande.