Men nog ska Timrå ha en chans i afton. Växschös uppställning är fan inte läbbig. I tredje backpar har vi t ex klipporna Nils Andersson och Johan Jonsson. För att inte tala om den mäktige Tom Linder som lirar i första backpar.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Men nog ska Timrå ha en chans i afton. Växschös uppställning är fan inte läbbig. I tredje backpar har vi t ex klipporna Nils Andersson och Johan Jonsson. För att inte tala om den mäktige Tom Linder som lirar i första backpar.
Inga ursäkter nu. Seså, tre poäng!