Timrå Icon: När man måste vinna 14 av 18 så är det kört. Kommer vi upp i 65 pinnar har vi gjort en djävulskt bra avslutning efter de förutsättningar Perra gett oss inför avslutningen. Bättre då att redan nu träna ner sig ordentligt för att komma ut till KS i bästa möjliga fysiska form. För är det någonting man slarvat med under Perra så verkar det vara den dagliga träningen som mest verkat vara slentrianmässigt genomförd.
Inlägg: 1457238
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Frella: Ja jo det är ju sant iofs. Men det är ju sååå tråkigt att vara realist ;-).
Sv: Apropå nånting...
Frella:Det är bara så jävla tråkigt , att ingen har sett det förrut och brytt sig vad Nubben säger.
Sv: Apropå nånting...
Fortsätter citera Sanny på twitter
Sannylindstrom Sanny Lindström
Intressant att jag fortfarande har så många sk Modo supportrar som inte gillar mig...
Sannylindstrom Sanny Lindström
Kan såklart bero på att ni känt er underlägsna efter alla mina år i Timrå då ni fått agera lillebror
Sannylindstrom Sanny Lindström
Och ni får kalla mig allt möjligt, det har jag inga problem med. Men hade det sagts på gatan så....
Sannylindstrom Sanny Lindström
Men nu är det inte på gatan så göm er bakom obefintliga bilder och fortsätt kalla mig könsord och annat smått och gott.
Sv: Apropå nånting...
Frella: Ja har man sett nån träning med Perra och det dom kör nu med Ante så förstår man.