Inlägg: 1457242
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben:
Ja, det är fint. En före detta kapten hotar indirekt åskådare som betalar hans lön.
Varför måste ishockeyspelare alltid göra ett så hjärndött intryck? Kan de inte hitta på någonting fyndigt att skriva istället?
Fortsätter citera Sanny på twitter