Inlägg: 1457365
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse:
Det där har tagits upp på dom tre senaste årsmötena som jag varit på.
Timrå IK måste finansiera sina lån på Arenan till en högre ränta. Och det har med dom förbannade pantbreven att göra på något sätt som säkert El Maco kan förklara så att till och med jag begriper hur det hänger ihop.
Det där har tagits upp på dom tre senaste årsmötena som jag varit på.
Timrå IK måste finansiera sina lån på Arenan till en högre ränta. Och det har med dom förbannade pantbreven att göra på något sätt som säkert El Maco kan förklara så att till och med jag begriper hur det hänger ihop.
Banker som gör miljardvinster måste väl kunna hjälpa till bättre än att kommunen ska lätta på sina säkerheter. En kommun som redan nu har det tillräckligt jobbigt. Kommunens finanser skall gå till skola, vård och omsorg i första hand. Oavsett min kärlek till Timrå IK.