Inlägg: 1457368
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Nybbe:
Dags att vi börjar fylla upp E-On då. För utan våra supportrars närvaro på läktaren och i puben/restaurangen blir det med alla säkerhet inget Elitseriespeln till hösten.
Klatt å betatt
Dags att vi börjar fylla upp E-On då. För utan våra supportrars närvaro på läktaren och i puben/restaurangen blir det med alla säkerhet inget Elitseriespeln till hösten.
Klatt å betatt
+ 5
Per HApps:Men vad skönt att vår nye man i båset finns där imorgon ,för det var väl så sagt till lördag.