KniveN: Dax att kräva tillbaka värvningspengarn då det tydligen gått till andra saker nu jävlar år det nog för mig skiter i om de åker ur. Förstår att det är andra saker som de gick till när man ser vad man försöker värva jävla pajas förening
Inlägg: 1457578
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2012-01-14
Modano: Kanske dax att döpa om TIkarnas favvohak till Tant Hagos och fröken Sara.