Inlägg: 1457599
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2012-01-14
Skitperiod. Även om det blir mycket mål så är det en värdelös match. Känns som om spelarna slösar bort en hel träningsmatch inför KS. Känns inte som om dom gör det Ante vill.
Jaja, vi tar i alla fall med oss PP:et till 3:e.
Jaja, vi tar i alla fall med oss PP:et till 3:e.
Nu; PP.