Simmalugnt: Simmalungt va. Jag lär nog dö före dig, så jag slipper plågorna.
Inlägg: 1457789
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2012-01-14
NuMo:
Det tror jag inte. Jag är fet och dricker sprit. Men lova att du gör ditt bästa!
Det tror jag inte. Jag är fet och dricker sprit. Men lova att du gör ditt bästa!
+ 1