+ 1
Inlägg: 1457873
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2012-01-14
Smokey: Nu rullar vi på för nu är vi verkligen inne i tik-klimatet. Tacka mig. Allt är min förtjänst.
- Skrik som en gris!
Vi förstår att du reagerar på att ge dig på andra. Det är en vanligt dokumenterad egenskap.
Vi förstår att du har det tufft när du ger oss dina märkliga inlägg. Men vi ryser när vi ser att du och dina nöffisar dyker upp här. Vad jobbigt det måste kännas när ditt lagt ändå vinner:(