Smokey: Nu rullar vi på för nu är vi verkligen inne i tik-klimatet. Tacka mig. Allt är min förtjänst.
Inlägg: 1457875
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2012-01-14
NuMo: Att ni orkar...
Kan ni, Timrå- och modofans, som tjafsar inte skriva ut dom tre senaste sidorna på Timrås bok här på HS, spara dom tills ni är över 30, 40 eller 50 - och läsa dom då?
Då kanske ni också inser att det här är döfött och allmänt löjligt.
Vill ni inte det kan jag rekommendera; www.minpappaärstarkareändin.se/argumentera-på-nätet
Kan ni, Timrå- och modofans, som tjafsar inte skriva ut dom tre senaste sidorna på Timrås bok här på HS, spara dom tills ni är över 30, 40 eller 50 - och läsa dom då?
Då kanske ni också inser att det här är döfött och allmänt löjligt.
Vill ni inte det kan jag rekommendera; www.minpappaärstarkareändin.se/argumentera-på-nätet
+ 2