1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614902 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1458197


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Peja:

Han har humor i alla fall.  Tråkigt. Men vad bra han var när han var hos oss. Vilka minnen! Kom som 23 årig lagkapten till Timrå efter bara ha representerat Tappara i karriären. Tyvärr blev det bara en säsong. Det var väl han och Källarsson i samma backpar om jag inte missminner mig.


Sv: Apropå nånting...
Peja: Jäkligt trist, en väldigt allvarlig olycka hoppas han blir återställd och mår bättre, Pasi var kalasbra i TIK !

Sv: Apropå nånting...
Peja: Pasi vem ?