Han har humor i alla fall. Tråkigt. Men vad bra han var när han var hos oss. Vilka minnen! Kom som 23 årig lagkapten till Timrå efter bara ha representerat Tappara i karriären. Tyvärr blev det bara en säsong. Det var väl han och Källarsson i samma backpar om jag inte missminner mig.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Peja:
Han har humor i alla fall. Tråkigt. Men vad bra han var när han var hos oss. Vilka minnen! Kom som 23 årig lagkapten till Timrå efter bara ha representerat Tappara i karriären. Tyvärr blev det bara en säsong. Det var väl han och Källarsson i samma backpar om jag inte missminner mig.