1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614798 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1458519

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2012-01-17

Nybbe: Det där lär man nog ha räknat noga på.

 Dessutom värderar man publikens påverkan på laget högt när man nu spelar med dåligt självförtroende.  Talade med en av spelarnas förälder idag Och spelarna verkligen älskar Ante Karlsson.

Ni får säga vad ni vill men jag är säker på att laget kommer att komma igen snart och rada upp segrar. Att vi trotts det hamnar i kvalserien råder de nog ingen tvekan om. Men vi kommer att gå in där med ett helt annat självförtroende än vi har nu. 

Så helt kort. Nu är det bara upp till spelarna, Ante K, och oss supportrar att göra det bästa av detta.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.