Kostiainen: Med försvaret vi har är det nog rimligt att han släpper till 4-5 puckar trots att han gör en bra match, jag såg Lindvall några matcher tidigt på säsongen och då gjorde han bra ifrån sig, dock kan mycket ha hänt sedan dess.
Jag tror man får inrikta sig på AS trots allt, pengarna är slut och det är därför Nubben jagar Erixson bla. och att man funderar på stånk-tommy som tränare. Därför också Nubben går ut med att han vill ha svenska spelare in i laget. Värvar Nubben en namnkunnig spelare som är någorlunda i sina bästa år så gör han det bra.
Bara hoppas Örebro, Bofors, Leksand och Rögle är sämre än Timrå i KS.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Kostiainen: Med försvaret vi har är det nog rimligt att han släpper till 4-5 puckar trots att han gör en bra match, jag såg Lindvall några matcher tidigt på säsongen och då gjorde han bra ifrån sig, dock kan mycket ha hänt sedan dess.
Jag tror man får inrikta sig på AS trots allt, pengarna är slut och det är därför Nubben jagar Erixson bla. och att man funderar på stånk-tommy som tränare. Därför också Nubben går ut med att han vill ha svenska spelare in i laget. Värvar Nubben en namnkunnig spelare som är någorlunda i sina bästa år så gör han det bra.
Bara hoppas Örebro, Bofors, Leksand och Rögle är sämre än Timrå i KS.