1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614826 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1458606

Sv: Silly Season 11/12

Nisse: det är nog för att annaas måste man istället döda kedjan med Jonte o pärssinen det syns ju att dom mer behöver tex A Larssons fart än Hagos nästan  stillastående åkning...

o när Nubebn blev sportchef sent om sider så var markanden redan så otroligt tunn att det blev Molinder o co o nu skriver ju också andra lags sportchefer under på det faktum att marknaden i stort är död såväl M Näslund  som Växjös H evertsson har ju uttryckt detta nu..

Så Nubben har getts otroligt dåliga kort på hand kort som skapades med de många second el tom. third hand värvningar som gordes i våras..samt att tränarbytet skulle gjorts betydligt tidigare...


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.