1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614831 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1458651

Sv: Silly Season 11/12
Kongo: Ända man såg han sitta i båset med bakvänd hjälm under en match,så förstod man viken han var....

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12

Att laget nu börjar visa åtminstone lite linjer i spelet, BÅDE vad gäller anfalls- och försvarsspel, känn på den!!!1!, borde vara positivt trots förlusten. Att vi torskar nu känns inte oviktigt såklart men fokus hädanefter bör inte ligga på att vinna matcher till varje pris utan att hitta ett eget vägvinnande spel. Ett spel vi kan känna oss trygga i. Sedan måste samtliga spelare (Linkan givetvis undantagen) inställa sig i ledet och vara villiga att ta kampen varje match. Det är på det viset vi kommer att kunna vinna mark i kvalserien.


Sv: Silly Season 11/12
Antero Nittymäki. Börja bygga bakifrån

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.